İçeriğe git
mesut bozkurt

En iyi profesyonel gövde hangisi ?

  

13 Oy

  1. 1. En iyi profesyonel gövde hangisi ?

    • D700
      2
    • D750
      1
    • D800
      2
    • D800E
      1
    • D4
      0
    • D4s
      5
    • D600
      0
    • D610
      2


Recommended Posts

Bir yanda d600 diğer yanda d4s.. Yani biri 16.000 TL diğeri 3500 TL. Çok anlamsız bir anket. Listede 3 klasmanda gövde var...

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

mP629R.jpg

Hasselblad H4D200MS Body Orta Format Fotoğraf Makinesi 139.000,00 TL cik.

9 taksite bölüyorlar ama o kadar limitli kredi kartı nereden bulunur orası ayrı konu. ^^

Fiyatları birbirine yakın makineleri karşılaştırmak daha doğru olur aslında D810 ile Mark 3 olmadı D750 ile Mark 3'ü karşılaştırsan tamamda D4S 20.000 TL iken D610 5.000 TL. Hiç bir şekilde birbiriyle kıyaslanamaz.

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

a>

Hasselblad H4D200MS Body Orta Format Fotoğraf Makinesi 139.000,00 TL cik.

9 taksite bölüyorlar ama o kadar limitli kredi kartı nereden bulunur orası ayrı konu. ^^

Fiyatları birbirine yakın makineleri karşılaştırmak daha doğru olur aslında D810 ile Mark 3 olmadı D750 ile Mark 3'ü karşılaştırsan tamamda D4S 20.000 TL iken D610 5.000 TL. Hiç bir şekilde birbiriyle kıyaslanamaz.

Bu makinada CCD sensör var. Hep düşünmüşümdür madem CCD kötü neden bu fiyatta bir makina CMOS kullanmıyor...

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu makinada CCD sensör var. Hep düşünmüşümdür madem CCD kötü neden bu fiyatta bir makina CMOS kullanmıyor...

Neden mi kullanmıyor? CCD ile CMOS'un fiyat farkına bakmak lazım. Bugün 1000 dolara FF gövde alabiliyorsak bunun sebebi CMOS'tur. O kadar mp 'ye sahip gövdelerde CCD tekniğiyle yapılmış sensörlerin maliyetleri CMOS'tan Çok daha fazladır. ISO kabiliyeti daha düşüktür. Bu makinalar genelde sehpa üzerinde kullanılır, ışık şartları oluşturulur, isoya abanmak zorunda kalınmaz. Bazı modellerinde 1/800'ün üzerine bile Çıkamadıklarını görürüz. Yani eline alıp sokakta gezebileceğiniz makinalar değil bunlar.

Sizce En iyi profesyonel gövde hangisi ?

Elma ile armut kıyaslaması gibi olmuş. Madem soruldu, bana en Çok güven veren, balÇık Çamurda dahi batmayıp Çıkabilen, beni makastan kurtaran, abi bi daha dene netleyemedim demeyen gövdedir benim iÇin en pro olanı, yani D4s.

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

En iyi gövde, en profesyonel gövde, kullandığınız gövdedir... :D

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Neden mi kullanmıyor? CCD ile CMOS'un fiyat farkına bakmak lazım. Bugün 1000 dolara FF gövde alabiliyorsak bunun sebebi CMOS'tur. O kadar mp 'ye sahip gövdelerde CCD tekniğiyle yapılmış sensörlerin maliyetleri CMOS'tan Çok daha fazladır. ISO kabiliyeti daha düşüktür. Bu makinalar genelde sehpa üzerinde kullanılır, ışık şartları oluşturulur, isoya abanmak zorunda kalınmaz. Bazı modellerinde 1/800'ün üzerine bile Çıkamadıklarını görürüz. Yani eline alıp sokakta gezebileceğiniz makinalar değil bunlar.

İyide reis adam hem 80 bin 100 bin tl verip İSO sorunu yaşamak istemez ki..Bundan önce farklı bir markanın yine CCD sensörlü makinasını görmüştüm fiyatı 36 bin tl idi. Şimdi bana o kadar para verip ISO sorunu yaşamak bile bile lades demek gibi birşey geliyor. Bizim D300,D4, D800 ile Çekemediğimiz ne var ki bu Çekiyor. Bunu nerede kullanıyorlar. Nasa desek nasa nikon D3 kullanıyordu bir ara, şimdi ne kullanır bilmiyorum.

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

En iyi gövde, en profesyonel gövde, kullandığınız gövdedir... :D

:D olabilir böle hatalar

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

:D olabilir böle hatalar

Haklısın kullandığın değil kullanabildiğin yazmalıydım. Çünkü parayı basıp tam kare "son çıkanından" makine alıp, bu auto'da daha güzel çekiyor diyen o kadar fazla insana denk geliyorum ki...

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İyide reis adam hem 80 bin 100 bin tl verip İSO sorunu yaşamak istemez ki..Bundan önce farklı bir markanın yine CCD sensörlü makinasını görmüştüm fiyatı 36 bin tl idi. Şimdi bana o kadar para verip ISO sorunu yaşamak bile bile lades demek gibi birşey geliyor. Bizim D300,D4, D800 ile Çekemediğimiz ne var ki bu Çekiyor. Bunu nerede kullanıyorlar. Nasa desek nasa nikon D3 kullanıyordu bir ara, şimdi ne kullanır bilmiyorum.

O makinaları kullananların zaten ışık problemi olmuyor Cabir. Iso'ya ihtiyaÇları yok yani, merak etme.

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Neden mi kullanmıyor? CCD ile CMOS'un fiyat farkına bakmak lazım. Bugün 1000 dolara FF gövde alabiliyorsak bunun sebebi CMOS'tur. O kadar mp 'ye sahip gövdelerde CCD tekniğiyle yapılmış sensörlerin maliyetleri CMOS'tan Çok daha fazladır. ISO kabiliyeti daha düşüktür. Bu makinalar genelde sehpa üzerinde kullanılır, ışık şartları oluşturulur, isoya abanmak zorunda kalınmaz. Bazı modellerinde 1/800'ün üzerine bile Çıkamadıklarını görürüz. Yani eline alıp sokakta gezebileceğiniz makinalar değil bunlar.

Elma ile armut kıyaslaması gibi olmuş. Madem soruldu, bana en Çok güven veren, balÇık Çamurda dahi batmayıp Çıkabilen, beni makastan kurtaran, abi bi daha dene netleyemedim demeyen gövdedir benim iÇin en pro olanı, yani D4s.

500TL lik yüzük iÇin insanın parmağını kestikleri bie gezegende 139.000TL lik bir kamera boynumda Balat 'da gezerken insanın başına neler gelir Çok merak ediyorum :D

_____

Bu arada en profesyonel kamera tabiki D700. Daha iyisimi üretildi sanki B)

Bu yazıyı paylaş


İçeriğin Bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sende sohbete katıl

Önce yorumunu yaz sonra üye ol. Eğer bir hesabınız varsa, hesabınızla göndermek için şimdi oturum açın

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Eklediğiniz Link Otomatik Olarak Embed Çevrilmiştir..   Sadece yazı link haline çevir

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editörü Temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Yeni Oluştur...